La alegerea unui spațiu de birou potrivit pentru o firmă, locația se numără printre cei mai importanți factori de luat în considerare. Locația ar trebui să fie convenabilă atât pentru angajați, dar și pentru clienți. În mod ideal, ar trebui să dispună de acces facil la mijloace de transport în comun și la parcare. Eventualele facilități din zonă joacă iarăși un rol foarte important, majoritatea angajaților apreciind dacă au în proximitatea locului lor de muncă un restaurant, o cafenea sau alte servicii.
Iată și alte criterii de care este recomandat să ții cont la alegerea unui spațiu de birou potrivit pentru firma ta:
Stabiliește un buget clar și alege un spațiu de birou în funcție de acesta
Pe lângă locație, contează foarte mult și dimensiunea spațiului de birouri. Prin urmare, dacă ai în vedere deja câteva spații sau ești cu ochii pe închirieri spații birouri, prioritizează și suprafața biroului. Ar trebui să te asiguri că spațiul de birouri are o suprafață suficientă pentru a-ți găzdui angajații într-un mod confortabil și eficient, precum și echipamentele care stau la baza operațiunilor de zi cu zi. Totuși, cel mai important pas pe care trebuie să îl faci înainte de a vizita mai multe spații de birouri este cel de a stabili un buget cât mai clar, asta însemnând să ai mereu în vedere costul chiriei, dar și celelalte costuri asociate, cum ar fi utilități, întreținere, parcare, magazine sau servicii de securitate.
Asigură-te că spațiul de birouri pe care intenționezi să îl închiriezi este accesibil din punct de vedere financiar și nu va pune o presiune prea mare asupra resurselor financiare ale afacerii tale. De asemenea, tot în ceea ce privește costurile și contractul de închiriere, asigură-te că acesta oferă suficientă flexibilitate în ceea ce privește durata și termenii de reziliere. Este posibil să fie necesar să ajustezi sau să renunți la spațiu în viitor, deci este important să ai opțiuni flexibile disponibile.
Ce contează cel mai mult la alegerea unui spațiu de birou?
Locația și aspectul financiar sunt criteriile principale de avut în vedere la închirierea unui spațiu de birouri, însă foarte mult contează ca spațiul în sine să dispună de facilități moderne, inclusiv conectivitate la internet, sisteme de încălzire și răcire, iluminat și alte facilități disponibile, cum ar fi săli de conferință, bucătărie sau spații de depozitare. La rândul său, locația și aspectul spațiului de birouri pot influența percepția clienților, partenerilor și angajaților despre afacerea ta. Alege cu un agent imobiliar din Ploiești un spațiu care să corespundă imaginii și valorilor brandului tău și care să ofere un mediu profesional și confortabil.
În cele din urmă, asigură-te că spațiul de birouri este prevăzut cu suficiente măsuri de securitate pentru a-ți proteja angajații și echipamentele afacerii tale. Verifică sistemele de securitate, accesul în clădire, precum și iluminarea exterioară.