Dacă sunteți în căutarea unui spațiu de birou în Ploiești, alegerea finală va fi incredibil de importantă pentru afacerea pe care o desfășurați. Nu numai că poate afecta operațiunile de zi cu zi și productivitatea angajaților, dar totodată poate avea un impact semnificativ asupra imaginii afacerii pe care o conduceți. Există foarte mulți factori de care este important să țineți cont la alegerea unui spațiu de birou, însă o agenție imobiliară vă poate ajuta să luați decizia cea mai optimă.
Cât de importantă este locația la alegerea unui spațiu de birou?
În funcție de tipul de afacere pe care o conduceți, de branding-ul pe care l-ați dezvoltat și de numărul de angajați, locația sediului de birouri poate fi deosebit de importantă. Dacă cercetați piața spațiilor de birouri în Ploiești, există două întrebări importante la care ar trebui să răspundeți, și anume dacă vor putea clienții să ajungă cu ușurință la sediul biroului și dacă angajații vor putea ajunge în fiecare zi la servici fără să întâmpine probleme.
Royal Imobiliare vă poate ajuta să găsiți un birou de închiriat în Ploiești care îndeplinește acești doi factori importanți. Gândiți-vă, de asemenea, și la cât de sigur este cartierul unde se află sediul de birouri și la eventualele facilități din împrejurimi. În mod ideal, un sediu de birou ar trebui să fie înconjurat de anumite facilități, precum o sală de sport, o cafenea, un bar pentru relaxare după muncă sau măcar un loc grozav de unde vă puteți cumpăra cafea și prânz. Toate aceste aspecte sunt mai importante decât ați putea crede pentru a vă menține angajații mulțumiți și pentru a face o impresie excelentă în fața clienților.
Prețul – cel mai important aspect la închirierea unui spațiu de birouri
Atunci când aleg un nou sediu de birouri, prețul este cel mai important factor pentru majoritatea companiilor. Dacă veți aloca un buget prea scăzut, veți ajunge să închiriați un sediu de birou de care nu sunteți mulțumit și, cel mai probabil, veți dori să vă mutați în cel mai scurt timp. În schimb, dacă va trebui să plătiți o chirie prea mare, s-ar putea să vă străduiți să plătiți chiria și, din nou, va fi necesar să vă mutați într-un sediu de birou mai rezonabil. La alegerea unui sediu de birou în Ploiești, încercați să vă feriți de aceste scenarii.
În cele din urmă, luați în considerare toate costurile și taxele suplimentare. Gândiți-vă dacă în momentul de față ați putea plăti un depozit de trei luni de chirie pentru acel sediu de birou pe care doriți să îl închiriați. Întrebați agenția imobiliară dacă vor exista și alte costuri suplimentare, cum ar fi întreținere, curățenie sau taxe suplimentare pentru un spațiu de magazie sau pentru parcare. Efectuați întotdeauna o comparație rapidă cu alte spații de birouri din zonă pentru a vă asigura că obțineți un raport calitate-preț corect.